Размер шрифта: A A A
Цвет сайта: A A A A
Nasriyev Badriddin Nasriyevich

Nasriyev Badriddin Nasriyevich

Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Samarqand viloyat kengashi raisining birinchi o‘rinbosari, "Mahalla" fondi viloyat bo‘limi boshqaruvi raisi
Phone:
(0-366) 210-18-00
Fax:
(0-366) 210-18-07

viloyat kengashi ijro apparati hamda viloyat kengashi tasarrufida bo‘lgan tuzilmalar faoliyatiga rahbarlikni amalga oshiradi, bir vaqtning o‘zida «Mahalla» xayriya jamoat fondi viloyat bo‘limi boshqaruviga raislik qiladi.

viloyat kengashi konferensiyalari va kengash majlislari oralig‘ida viloyat kengashi boshqaruviga raislik qiladi hamda viloyat kengashi ijro apparati faoliyatini boshqaradi hamda viloyat kengashi raisi nomidan barcha hujjatlarni imzolaydi;

viloyat kengashi va boshqaruvi a'zolarining hamda viloyat kengashi ijro apparati xodimlarining zimmasiga yuklangan vazifalarni bajarishga doir ishlarni muvofiqlashtiradi;

Davlat organlari, xalqaro tashkilotlar va chet el tashkilotlari, shuningdek boshqa yuridik va jismoniy shaxslar bilan munosabatlarda kengash nomidan ish ko‘radi;

Yuridik va jismoniy shaxslar bilan shartnoma va bitimlar tuzadi;

viloyat kengashi ijro apparati, viloyat, tuman va shahar kengashlari hamda «Mahalla» fondi viloyat bo‘limi va uning tuman (shahar) bo‘linmalari faoliyatini nazorat qiladi va muvofiqlashtiradi;

viloyat kengashi konferensiyasi va kengash qarorlari va boshqaruvi hamda taftish komissiyasi qarorlarini o‘z vaqtida va sifatli ijro etilishini nazorat qiladi;

viloyat kengashi ish rejasining amalga oshirilishini ta'minlaydi;

viloyat kengashining yillik xarajatlar smetasi, yillik balansi va moliyaviy hisoboti o‘z vaqtida belgilangan tartibda tayyorlanishini ta'minlaydi;

viloyat kengashining yillik daromadlar va xarajatlar smetasi, shtatlar jadvallarini viloyat kengashi boshqaruvi a'zolari bilan kelishilgan tartibda tasdiqlaydi;

Respublika kengashi boshqaruvi tomonidan tasdiqlangan daromadlar va xarajatlar smetasiga asosan viloyat kengashining pul mablag‘lari va mol-mulkidan foydalanadi hamda uni tasarruf etadi;

viloyat kengashining bank va moliyaviy hujjatlariga birinchi imzo qo‘yyadi;

viloyat kengashi majlislari kun tartibini belgilash, chaqirish va o‘tkazilishi bo‘yicha viloyat kengashi raisiga takliflar kiritadi;

viloyat kengashi raisi uzrli sabablarga ko‘ra, bo‘lmagan taqdirda kengash majlislarini  boshqaradi;

viloyat kengashi majlisida ko‘rib chiqiladigan masalalarning mohiyatiga ko‘ra, tegishli hududdagi davlat organlari, nodavlat notijorat va boshqa tashkilotlar rahbarlari, mutaxassislar, tuman (shahar) kengashlari rahbar xodimlarini hamda fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari vakillarini taklif etadi;

viloyat kengashi qarorlarining tegishli davlat organlari, nodavlat notijorat va boshqa tashkilotlar, tuman (shahar) kengashlari, shuningdek, fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari tomonidan bajarilishini tashkil etadi;

amaldagi qonunchilikka muvofiq Viloyat kengashining ichki mehnat tartib-qoidalari, jamoa shartnomasi va vazifalar taqsimotini tasdiqlaydi;

Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari, tuman (shahar) kengashlari  va viloyat kengashi ijro apparati xodimlari orasidan davlat mukofotlariga tavsiya etadi;

“Mahalla iftixori” ko‘krak nishoniga nomzodlarni ko‘rsatish hamda boshqa rag‘batlantirishlarni amalga oshiradi;

viloyat kengashi boshqaruvi faoliyatiga doir qaror, farmoyish, buyruq va qo‘shma qarorlarni imzolaydi;

viloyat kengashi ijro apparati xodimlari (yo‘nalishlar bo‘yicha o‘rinbosarlar hamda Tashkiliy-uslubiy sho‘ba mudiridan tashqari) hamda tuman (shahar) kengashlari ijro apparati xodimlari (raisning birinchi o‘rinbosaridan tashqari) bilan mehnat shartnomasini tuzadi va bekor qiladi;

mehnat intizomini buzgan viloyat kengashi hamda tumanlar va shaharlar kengashlari ijro apparati xodimlariga intizomiy jazo choralarini qo‘llaydi;

xodimlarning ish tartibi va dam olishini yo‘lga qo‘yadi, amaldagi  qonunchilik normalariga muvofiq ularni ijtimoiy muhofaza qiladi;

xodimlarning uy-joy, maishiy sog‘lomlashtirish kabi masalalarini hal qiladi;

viloyat kengashi tomonidan yuklatilgan boshqa vakolatlarni belgilangan tartibda amalga oshiradi.

а) Fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining jamiyatdagi o‘rni va rolini kuchaytirish, ularni joylarda xalqning chinakam maslakdoshi va ko‘makdoshiga aylantirish yo‘nalishida:

  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • mahalla institutini aholiga eng yaqin va xalqchil tuzilmaga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni ko‘radi;
  • mahallalarda va oilalardagi ijtimoiy-ma'naviy muhitni o‘rganib borishga qaratilgan tadbirlarini tashkillashtiradi.
  • Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va jamoat tashkilotlari bilan hamkorlikdagi faoliyatini muvofiqlashtirish, shuningdek muammolarning bartaraf etilishi ustidan ta'sirchan jamoatchilik nazoratining izchil amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • tuman (shahar) kengashlarida, shuningdek, fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida munosib kadrlarning faoliyat ko‘rsatishlari, ularning malakasini oshirish va zamonaviy boshqaruv ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi;
  • mahalla institutining joylarda xalqning maslakdoshi va ko‘makdoshiga, «adolat tarozisi»ga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.

b) Jamiyatda o‘zaro hurmat, mehr-oqibat va hamjihatlik muhitini shakllantirishda, milliy va umuminsoniy qadriyatlarni asrab-avaylash hamda rivojlantirishda mahallalarning ahamiyati va nufuzini yanada oshirish yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlariga aholi orasida insonparvarlik va mehr-oqibat asosida yaxshi qo‘shnichilik va o‘zaro hurmat munosabatlarini shakllantirishga qaratilgan tadbirlarni belgilaydi;
  • mahallalarda ibratli milliy-diniy an'analar hamda urf-odatlarni saqlash va rivojlantirish bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshirilishini nazorat qiladi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Kengashlar tizimida ma'naviy-ma'rifiy targ‘ibot ishlarini yo‘lga qo‘yishni tashkil etadi, muvofiqlashtiradi va uslubiy yordamlar ko‘rsatadi;
  • «Vijdon erkinligi va diniy tashkilotlar to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasining qonunida belgilangan vazifalar ijrosini ta'minlaydi;
  • mahallalarda diniy ekstremizmga moyil bo‘lgan oilalar a'zolari va aholi o‘rtasida profilaktik ishlarini olib borishda fuqarolar yig‘inlari faoliyatini muvofiqlashtiradi va ularga amaliy, uslubiy yordamlar ko‘rsatilishini ta'minlaydi;
  • oilalarning ma'naviy asoslarini mustahkamlash, ularda ijtimoiy-ma'naviy muhitni mustahkamlash bo‘yicha tegishli choralarni ko‘radi;
  • to‘y-hasham va boshqa marosimlarni ixcham va tartibli o‘tkazish bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolar yig‘inlari tomonidan ma'rifiy tadbirlar, targ‘ibot ishlarini amalga oshirilishini nazorat qiladi va ularga uslubiy va amaliy yordam ko‘rsatilishini ta'minlaydi;

v) Yoshlarni ma'naviy boy va jismonan sog‘lom etib tarbiyalash, ularning bandligini ta'minlash, yosh avlodni mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish, aholining ehtiyojmand qatlamlarini, keksa avlod vakillarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash borasida fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va nodavlat tashkilotlari bilan o‘zaro hamkorligini mustahkamlash yo‘nalishida:

  • yoshlarni ona Vatanga muhabbat, xalqimizning ko‘p asrlik an'analariga hurmat ruhida tarbiyalash borasida joylarda amalga oshirilayotgan chora-tadbirlarning samaradorligini yanada oshirishga qaratilgan tavsiyalarning ishlab chiqilishini va uni amaliyotga tadbiq etilishini tashkil etadi;
  • umumta'lim maktablari, kasb-hunar kollejlari va akademik litseylardagi o‘quvchilarning to‘liq davomatini ta'minlash, ta'lim-tarbiya sifati ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish bo‘yicha ta'lim muassasalari bilan hamkorlikda chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillarining ijtimoiy faolligini qo‘llab-quvvatlash borasida chora-tadbirlarning samaradorligini ta'minlaydi;
  • ijtimoiy qo‘llab-quvvatlashga muhtoj bo‘lgan kam ta'minlangan oilalar, yolg‘iz keksalar, pensioner va nogironlarni aniqlash hamda ularni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha moliya va sog‘liqni saqlash organlari bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlar ishlab chiqadi va ular ijrosini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillari, shuningdek, 1941-1945 yillardagi urush qatnashchilarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash, uy-joylarini tartibga keltirish, ular holidan xabar olish tadbirlarini amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining aholi, birinchi navbatda yoshlar va xotin-qizlar bandligini ta'minlashda bandlikka ko‘maklashuvchi tuman (shahar) markazlari bilan birgalikda chora-tadbirlarni amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat organlari va fuqarolik jamiyati institutlari bilan o‘zaro hamkorligini yanada rivojlantirish tadbirlarini amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari, shuningdek fuqarolik jamiyati institutlari bilan fuqarolar yig‘inlarining ijtimoiy sherikchilik asosida o‘zaro hamkorligini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi.

g) Jamoat tartibi va xavfsizligini ta'minlashda, huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olishda, fuqarolarda qonunga hurmat hissini kuchaytirishda mahallalarning bevosita ishtirokini kengaytirish yo‘nalishida:

  • mahallalarda tinchlik va osoyishtalikni ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar yig‘inlarining jamoat tartibini va jamoat xavfsizligini ta'minlashda, jumladan fuqarolarning kelishi va ketishini hisobga olishni tashkil etishda, voyaga yetmaganlar o‘rtasida nazoratsizlik hamda huquqbuzarliklar profilaktikasiga doir ishlarda va ularning huquqlarini himoya qilishda huquqni muhofaza qiluvchi organlar bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlaydi;
  • mahallalarda huquqbuzarliklarning oldini olish, fuqarolarning qonunga hurmat hissini kuchaytirish maqsadida har bir fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida huquq-tartibot organlari vakillari bilan uchrashuvlar tashkil etilishi, shuningdek, sayyor sudlar o‘tkazilishi, huquqbuzarlik va jinoyat sodir etgan shaxslar bilan keng jamoatchilik ishtirokida muhokama yig‘ilishlarini o‘tkazilishini tashkillashtirishga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning jamiyatda amalga oshirilayotgan islohotlarga daxldorlik hissini oshirishda tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari tomonidan jamoatchilik nazoratini olib borish bo‘yicha vazifalar ko‘lamini yanada kengaytirish choralarini belgilaydi, amalga oshirilgan ishlarni tahlil qiladi. 

d) Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari huquq va qonuniy manfaatlarini himoya qilishning hamda ular faoliyatini muvofiqlashtirishning samarali mexanizmlarini joriy etish, mahalla tizimida yagona huquqni qo‘llash amaliyotini ta'minlash yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlarining mushtarak manfaatlarini ifoda etadigan uyushmaga birlashish huquqlarini ro‘yobga chiqarish ishlarini tashkil etadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatidagi muammolarni kompleks o‘rganish va tizimli hal qilish choralarini ko‘rish, ularning faoliyatini takomillashtirish yuzasidan asoslantirilgan takliflar hamda ta'sirchan mexanizmlarni ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • fuqarolar yig‘inlarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash, ularni zamonaviy binolar bilan ta'minlanishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining ilg‘or tajribalarini ommalashtirish, ular tomonidan ishlab chiqilgan istiqbolli loyihalarni amalga oshirishda ko‘maklashishga qaratilgan chora-tadbirlarni tashkil etadi;
  • Viloyatda amalga oshirilayotgan ijtimoiy-siyosiy va ijtimoiy-iqtisodiy islohotlar, qabul qilinayotgan qonun hujjatlarining mazmun-mohiyati va ahamiyatini keng jamoatchilik e'tiboriga yetkazishni ta'minlaydi;
  • fuqarolarning ijtimoiy faolligini oshirishda mahalla institutining ahamiyati va rolini kuchaytirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi va amalga oshiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining mahalliy ahamiyatga molik masalalarni samarali hal qilishdagi rolini oshirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.


Mo
09:00 - 12:00
Tu
09:00 - 12:00
We
09:00 - 12:00
Th
09:00 - 12:00
Fr
09:00 - 12:00
Sa
Su
Register for the reception
Sanjar Turdiyev

Sanjar Turdiyev

Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Samarqand viloyat kengashi raisining yoshlar ishlari bo‘yicha o‘rinbosari
Phone:
(0-366) 210-18-05
Fax:
(0-366) 210-18-07

O‘zbekiston Respublikasining Konstitusiyasi, normativ huquqiy xujjatlar va Nizomga rioya etgan holda faoliyat yo‘nalishidan kelib chiqib, mazkur qonunchilik normalarning ijrosini ta'minlaydi;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror va farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasining, viloyat hokimligining qaror va farmoyishlari hamda yig‘ilish bayonlari, viloyat kengashi boshqaruvining qaror, farmoyish, buyruq va yig‘ilish bayonlari ijrosini ta'minlaydi;

Viloyat kengashi ijro apparatining fuqarolar yig‘inlarida yoshlar bilan ishlashni muvofiqlashtirish, yoshlar ishlari bo‘yicha bosh mutaxassis va yetakchi mutaxassislar faoliyatiga rahbarlik qiladi hamda ular ishini muvofiqlashtiradi;

tuman (shahar) kengashlari  raislarining yoshlar ishlari bo‘yicha o‘rinbosarlari, fuqarolar yig‘ini raisining o‘rinbosari – yoshlar masalalari bo‘yicha maslahatchisi hamda fuqarolar yig‘inining «Mahalla posboni» jamoatchilik tuzilmasi faoliyatiga rahbarlik qiladi hamda ular ishini muvofiqlashtiradi;

fuqarolar yig‘ini faoliyatining asosiy yo‘nalishlari bo‘yicha fuqarolar yig‘inlarining voyaga yetmaganlar, yoshlar va sport masalalari bo‘yicha komissiya va tadbirkorlik faoliyati va oilaviy biznesni rivojlantirish masalalari bo‘yicha komissiyalari hamda fuqarolar yig‘inlari huzuridagi tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishga ko‘maklashish bo‘yicha maslahat markazlari ish faoliyatini  muvofiqlashtiradi; 

Kengash tuzilmalarida O‘zbekiston Respublikasining qonun hujjatlari, Viloyat kengashi qarorlari ijrosi yuzasidan axborot almashuvi va nazorat ishlarini amalga oshirishni takomillashtirishning uslubiy asoslarini yaratish va amaliyotga joriy qilishni ta'minlaydi;

«Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasining qonuni hamda «Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha respublika kengashini tashkil etish to‘g‘risida»gi Vazirlar Mahkamasining qarori ijrosini ta'minlashda, viloyat va tuman (shahar) kengashlarining faoliyatini samarali tashkil etishda uslubiy va amaliy yordam ko‘rsatadi;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasi hamda viloyat hokimligi  yig‘ilishlari bayonlarida belgilangan faoliyat yo‘nalishlariga oid bandlar ijrosini ta'minlaydi;

viloyat kengashining yillik ish rejasi, Davlat dasturida faoliyat yo‘nalishiga doir belgilangan bandlar ijrosini ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlarni ishlab chiqishda hamda amalga oshirilishini tashkillashtirishda ishtirok etadi;

viloyat Kengashi Nizomiga qat'iy rioya etgan holda tasdiqlangan vazifalar taqsimoti ijrosini nazoratini amalga oshiradi;

Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligining yo‘nalishlar bo‘yicha yig‘ilishlar yuzasidan o‘tkaziladigan selektor va majlislariga ma'lumot tayyorlaydi;

har chorakda vloyat kengashi ish rejasiga asosan faoliyat yo‘nalishiga doir hisobotlar tayyorlanishini ta'minlaydi, har oyda Davlat dasturi tadbirlarining bajarilishi yuzasidan tuman (shahar) kengashlari hisobotlari asosida respublika kengashi hamda viloyat hokimligiga ma'lumot taqdim etib borilishini ta'minlaydi;

faoliyat yo‘nalishiga doir axborot-tahlil ishlarini amalga oshirish uchun viloyat va tuman (shahar) kengashlari faoliyatining asosiy yo‘nalishlari bo‘yicha tahliliy, statistik va boshqa materiallarning tizimlashtirilgan ma'lumotlar bankini tashkil etadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha viloyat va tuman (shahar) kengashlari hamda fuqarolar yig‘inlari faoliyatini tahlil qilinishini va ular faoliyatini takomillashtirishga qaratilgan tavsiyalar ishlab chiqilishini ta'minlaydi;

Kengash raisining yo‘nalishlar bo‘yicha o‘rinbosarlari, kengash a'zolari, O‘zbekiston yoshlar ittifoqi bilan hamkorlikni amalga oshiradi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari va fuqarolar yig‘inlari faoliyatining doimiy-uzviy bog‘liqligini ta'minlaydi, ish natijalarini tegishli idoralar, komissiyalar va viloyat kengashi yig‘ilishlariga kiritib boradi, ilg‘or ish tajribalarni ommalashtirish ishlarini tashkil etadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari xodimlari hamda fuqarolar yig‘inlari xodimlarining bilimi, malakasi, saviyasini oshirish, ularda zamonaviy boshqaruv ko‘nikmalarini shakllantirishda ilg‘or usullar asosida o‘quv jarayonlarini tashkil etadi va uslubiy yordamlar ko‘rsatadi hamda monitoring ishlarini yo‘lga qo‘yadi;

sohaga doir uslubiy, ma'naviy-ma'rifiy adabiyotlarni chiqarishga mas'ul hisoblanadi;

faoliyat yo‘nalishi bo‘yicha ma'sul xodimlarga xizmat vazifalarini taqsimlab beradi;

konferensiyalar, seminarlar, viloyat kengashi va boshqa yig‘ilishlarga ma'lumotlar kiritadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha viloyat va tuman (shahar) kengashlari Nizomlarida belgilangan maqsad va vazifalarning to‘laqonli bajarilishini, yillik ish rejasida nazarda tutilgan chora-tadbirlarning o‘z vaqtida va samarali ijrosi yuzasidan monitoring yuritadi;

o‘z xizmat vazifalarini talab darajasida bajarmayotgan xodimlarga nisbatan intizomiy jazo chorasini qo‘llash bo‘yicha viloyat kengashi boshqaruvi raisiga taklif kiritadi;

faoliyat yo‘nalishidan kelib chiqib, tuman (shahar) kengashlari  xodimlari faoliyatini muvofiqlashtiradi, tegishli axborot, ma'lumot va hisobotlar tayyorlanishini tashkillashtiradi;

faoliyat yo‘nalishi bo‘yicha xodimlarga xizmat vazifalarini taqsimlab beradi, ularning ish faoliyatini yo‘naltiradi va nazorat qiladi.

ommaviy axborot vositalari orqali samarali targ‘ibot ishlarini keng yo‘lga qo‘yadi;

yuridik va jismoniy shaxslarning xat va murojaatlarini o‘rganib, tahlil qiladi, ularga javob yo‘llaydi va fuqarolarni qabul qiladi;

Viloyat kengashi raisining birinchi o‘rinbosari buyrug‘iga binoan tegishli tuman (shahar) kengashlarining ijro apparati faoliyatiga umumiy kuratorlikni hamda boshqa vazifalarni amalga oshiradi.

а) Fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining jamiyatdagi o‘rni va rolini kuchaytirish, ularni joylarda xalqning chinakam maslakdoshi va ko‘makdoshiga aylantirish yo‘nalishida:

  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • mahalla institutini aholiga eng yaqin va xalqchil tuzilmaga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni ko‘radi;
  • mahallalarda va oilalardagi ijtimoiy-ma'naviy muhitni o‘rganib borishga qaratilgan tadbirlarini tashkillashtiradi.
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va jamoat tashkilotlari bilan hamkorlikdagi faoliyatini muvofiqlashtirish, shuningdek muammolarning bartaraf etilishi ustidan ta'sirchan jamoatchilik nazoratining izchil amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • tuman (shahar) kengashlarida, shuningdek, fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida munosib kadrlarning faoliyat ko‘rsatishlari, ularning malakasini oshirish va zamonaviy boshqaruv ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi;
  • mahalla institutining joylarda xalqning maslakdoshi va ko‘makdoshiga, «adolat tarozisi»ga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.

b) Jamiyatda o‘zaro hurmat, mehr-oqibat va hamjihatlik muhitini shakllantirishda, milliy va umuminsoniy qadriyatlarni asrab-avaylash hamda rivojlantirishda mahallalarning ahamiyati va nufuzini yanada oshirish yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlariga aholi orasida insonparvarlik va mehr-oqibat asosida yaxshi qo‘shnichilik va o‘zaro hurmat munosabatlarini shakllantirishga qaratilgan tadbirlarni belgilaydi; 
  • mahallalarda ibratli milliy-diniy an'analar hamda urf-odatlarni saqlash va rivojlantirish bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshirilishini nazorat qiladi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Kengash tizimida ma'naviy-ma'rifiy targ‘ibot ishlarini yo‘lga qo‘yishni tashkil etadi, muvofiqlashtiradi va uslubiy yordamlar ko‘rsatadi;
  • «Vijdon erkinligi va diniy tashkilotlar to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasining qonunida belgilangan vazifalar ijrosini ta'minlaydi;
  • mahallalarda diniy ekstremizmga moyil bo‘lgan oilalar a'zolari va aholi o‘rtasida profilaktik ishlarini olib borishda fuqarolar yig‘inlari faoliyatini muvofiqlashtiradi va ularga amaliy, uslubiy yordamlar ko‘rsatilishini ta'minlaydi;
  • oilalarning ma'naviy asoslarini mustahkamlash, ularda ijtimoiy-ma'naviy muhitni mustahkamlash bo‘yicha tegishli choralarni ko‘radi;
  • to‘y-hasham va boshqa marosimlarni ixcham va tartibli o‘tkazish bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari va fuqarolar yig‘inlari tomonidan ma'rifiy tadbirlar, targ‘ibot ishlarini amalga oshirilishini nazorat qiladi va ularga uslubiy va amaliy yordam ko‘rsatilishini ta'minlaydi;

v) Yoshlarni ma'naviy boy va jismonan sog‘lom etib tarbiyalash, ularning bandligini ta'minlash, yosh avlodni mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish, aholining ehtiyojmand qatlamlarini, keksa avlod vakillarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash borasida fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va nodavlat tashkilotlari bilan o‘zaro hamkorligini mustahkamlash yo‘nalishida:

  • yoshlarni ona Vatanga muhabbat, xalqimizning ko‘p asrlik an'analariga hurmat ruhida tarbiyalash borasida joylarda amalga oshirilayotgan chora-tadbirlarning samaradorligini yanada oshirishga qaratilgan tavsiyalarning ishlab chiqilishini va uni amaliyotga tadbiq etilishini tashkil etadi;
  • umumta'lim maktablari, kasb-hunar kollejlari va akademik litseylardagi o‘quvchilarning to‘liq davomatini ta'minlash, ta'lim-tarbiya sifati ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish bo‘yicha ta'lim muassasalari bilan hamkorlikda chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillarining ijtimoiy faolligini qo‘llab-quvvatlash borasida chora-tadbirlarning samaradorligini ta'minlaydi;
  • ijtimoiy qo‘llab-quvvatlashga muhtoj bo‘lgan kam ta'minlangan oilalar, yolg‘iz keksalar, pensioner va nogironlarni aniqlash hamda ularni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha moliya va sog‘liqni saqlash organlari bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlar ishlab chiqadi va ular ijrosini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillari, shuningdek, 1941-1945 yillardagi urush qatnashchilarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash, uy-joylarini tartibga keltirish, ular holidan xabar olish tadbirlarini amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining aholi, birinchi navbatda yoshlar va xotin-qizlar bandligini ta'minlashda bandlikka ko‘maklashuvchi tuman (shahar) markazlari bilan birgalikda chora-tadbirlarni amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat organlari va fuqarolik jamiyati institutlari bilan o‘zaro hamkorligini yanada rivojlantirish tadbirlarini amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari, shuningdek fuqarolik jamiyati institutlari bilan fuqarolar yig‘inlarining ijtimoiy sherikchilik asosida o‘zaro hamkorligini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi.

g) Jamoat tartibi va xavfsizligini ta'minlashda, huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olishda, fuqarolarda qonunga hurmat hissini kuchaytirishda mahallalarning bevosita ishtirokini kengaytirish yo‘nalishida:

  • mahallalarda tinchlik va osoyishtalikni ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar yig‘inlarining jamoat tartibini va jamoat xavfsizligini ta'minlashda, jumladan fuqarolarning kelishi va ketishini hisobga olishni tashkil etishda, voyaga yetmaganlar o‘rtasida nazoratsizlik hamda huquqbuzarliklar profilaktikasiga doir ishlarda va ularning huquqlarini himoya qilishda huquqni muhofaza qiluvchi organlar bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlaydi;
  • mahallalarda huquqbuzarliklarning oldini olish, fuqarolarning qonunga hurmat hissini kuchaytirish maqsadida har bir fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida huquq-tartibot organlari vakillari bilan uchrashuvlar tashkil etilishi, shuningdek, sayyor sudlar o‘tkazilishi, huquqbuzarlik va jinoyat sodir etgan shaxslar bilan keng jamoatchilik ishtirokida muhokama yig‘ilishlarini o‘tkazilishini tashkillashtirishga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning jamiyatda amalga oshirilayotgan islohotlarga daxldorlik hissini oshirishda tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari tomonidan jamoatchilik nazoratini olib borish bo‘yicha vazifalar ko‘lamini yanada kengaytirish choralarini belgilaydi, amalga oshirilgan ishlarni tahlil qiladi.

d) Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari huquq va qonuniy manfaatlarini himoya qilishning hamda ular faoliyatini muvofiqlashtirishning samarali mexanizmlarini joriy etish, mahalla tizimida yagona huquqni qo‘llash amaliyotini ta'minlash yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlarining mushtarak manfaatlarini ifoda etadigan uyushmaga birlashish huquqlarini ro‘yobga chiqarish ishlarini tashkil etadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatidagi muammolarni kompleks o‘rganish va tizimli hal qilish choralarini ko‘rish, ularning faoliyatini takomillashtirish yuzasidan asoslantirilgan takliflar hamda ta'sirchan mexanizmlarni ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • fuqarolar yig‘inlarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash, ularni zamonaviy binolar bilan ta'minlanishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining ilg‘or tajribalarini ommalashtirish, ular tomonidan ishlab chiqilgan istiqbolli loyihalarni amalga oshirishda ko‘maklashishga qaratilgan chora-tadbirlarni tashkil etadi;
  • viloyatda amalga oshirilayotgan ijtimoiy-siyosiy va ijtimoiy-iqtisodiy islohotlar, qabul qilinayotgan qonun hujjatlarining mazmun-mohiyati va ahamiyatini keng jamoatchilik e'tiboriga yetkazishni ta'minlaydi;
  • fuqarolarning ijtimoiy faolligini oshirishda mahalla institutining ahamiyati va rolini kuchaytirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi va amalga oshiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining mahalliy ahamiyatga molik masalalarni samarali hal qilishdagi rolini oshirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.


Mo
09:00 - 12:00
Tu
09:00 - 12:00
We
09:00 - 12:00
Th
09:00 - 12:00
Fr
09:00 - 12:00
Sa
Su
Register for the reception
Mardonova Firuza

Mardonova Firuza

Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Samarqand viloyat kengashi raisining diniy-ma'rifiy masalalar bo‘yicha o‘rinbosari
Phone:
(0-366) 210-18-01
Fax:
(0-366) 210-18-07

O‘zbekiston Respublikasining Konstitusiyasi, normativ huquqiy xujjatlar va Nizomga rioya etgan holda faoliyat yo‘nalishidan kelib chiqib, mazkur qonunchilik normalarning ijrosini ta'minlaydi;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror va farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligining qaror va farmoyishlari hamda yig‘ilish bayonlari, viloyat kengashi boshqaruvining qaror, farmoyish, buyruq va yig‘ilish bayonlari ijrosini ta'minlaydi;

viloyat kengashi ijro apparatining fuqarolar yig‘inlarida diniy-ma'rifiy ishlarni muvofiqlashtirish faoliyatiga rahbarlik qiladi;

tuman (shahar) kengashlari  raislarining diniy-ma'rifiy masalalar bo‘yicha o‘rinbosarlari, diniy ma'rifat va ma'naviy-axloqiy tarbiya masalalari bo‘yicha maslahatchilari faoliyatiga rahbarlik qiladi hamda muvofiqlashtiradi:

fuqarolar yig‘inlarining yarashtirish, ma'rifat va ma'naviyat masalalari bo‘yicha, xotin-qizlar bilan ishlash bo‘yicha komissiyalari va fuqarolar yig‘ini huzuridagi “Ota-onalar universiteti” jamoatchilik tuzilmasi faoliyatiga rahbarlik qiladi hamda muvofiqlashtiradi.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hamda Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligi  yig‘ilishlari bayonlarida belgilangan faoliyat yo‘nalishlariga oid bandlar ijrosini ta'minlaydi;

viloyat kengashining yillik ish rejasi, Davlat dasturida faoliyat yo‘nalishiga doir belgilangan bandlar ijrosini ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlarni ishlab chiqishda hamda amalga oshirilishini tashkillashtirishda ishtirok etadi;

Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligining yo‘nalishlar bo‘yicha yig‘ilishlar yuzasidan o‘tkaziladigan selektor va majlislariga ma'lumot tayyorlaydi;

mahallalarda tegishli komissiyalar faoliyatining samarali tashkil etilishiga amaliy yordam ko‘rsatilishini tashkil etadi;

har chorakda viloyat kengashi ish rejasiga asosan faoliyat yo‘nalishiga doir hisobotlar tayyorlanishini ta'minlaydi, har oyda Davlat dasturi tadbirlarining bajarilishi yuzasidan tuman (shahar) kengashlari  hisobotlari asosida respublika kengashi hamda viloyat hokimligiga ma'lumot taqdim etib borilishini ta'minlaydi;

viloyat kengashi raisining yo‘nalishlar bo‘yicha o‘rinbosarlari, kengash a'zolari, viloyat imom xatibligi, viloyat Ma'naviyat va ma'rifat markazi, viloyat Xotin-qizlar qo‘mitasi bilan hamkorlikni amalga oshiradi;

faoliyat yo‘nalishiga doir axborot-tahlil ishlarini amalga oshirish uchun viloyat va tuman (shahar) kengashlari  faoliyatining asosiy yo‘nalishlari bo‘yicha tahliliy, statistik va boshqa materiallarning tizimlashtirilgan ma'lumotlar bankini tashkil etadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha viloyat, tuman (shahar)lar kengashlari va fuqarolar yig‘inlari faoliyatini tahlil qilinishini va ular faoliyatini takomillashtirishga qaratilgan tavsiyalar ishlab chiqilishini ta'minlaydi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari va fuqarolar yig‘inlari faoliyatining doimiy-uzviy bog‘liqligini ta'minlaydi, ish natijalarini tegishli idoralar, komissiyalar va viloyat kengashi yig‘ilishlariga kiritib boradi, ilg‘or ish tajribalarni ommalashtirish ishlarini tashkil etadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari xodimlari hamda fuqarolar yig‘inlari xodimlarining bilimi, malakasi, saviyasini oshirish, ularda zamonaviy boshqaruv ko‘nikmalarini shakllantirishda ilg‘or usullar asosida o‘quv jarayonlarini tashkil etadi va uslubiy yordamlar ko‘rsatadi hamda monitoring ishlarini yo‘lga qo‘yadi;

sohaga doir uslubiy, ma'naviy-ma'rifiy adabiyotlarni chiqarishga mas'ul hisoblanadi;

faoliyat yo‘nalishi bo‘yicha ma'sul xodimlarga xizmat vazifalarini taqsimlab beradi;

yuridik va jismoniy shaxslarning xat va murojaatlarini o‘rganib, tahlil qiladi, ularga javob yo‘llaydi va fuqarolarni qabul qiladi;

konferensiyalar, seminarlar, viloyat kengashi va boshqa yig‘ilishlarga ma'lumotlar kiritadi;

o‘z xizmat vazifalarini talab darajasida bajarmayotgan xodimlarga nisbatan intizomiy jazo chorasini qo‘llash bo‘yicha viloyat kengashi boshqaruvi raisiga taklif kiritadi;

faoliyat yo‘nalishidan kelib chiqib tuman (shahar) kengashlari  xodimlari faoliyatini muvofiqlashtiradi, tegishli axborot, ma'lumot va hisobotlar tayyorlanishini tashkillashtiradi;

ommaviy axborot vositalari orqali samarali targ‘ibot ishlarini keng yo‘lga qo‘yadi;

viloyat kengashi raisining birinchi o‘rinbosari buyrug‘iga binoan tegishli tuman (shahar) kengashlarining ijro apparati faoliyatiga umumiy kuratorlikni hamda boshqa vazifalarni amalga oshiradi.

qonunchilikda nazarda tutilgan boshqa vazifalarni amalga oshiradi.

a) fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining jamiyatdagi o‘rni va rolini kuchaytirish, ularni joylarda xalqning chinakam maslakdoshi va ko‘makdoshiga aylantirish yo‘nalishida:

  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • mahalla institutini aholiga eng yaqin va xalqchil tuzilmaga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni ko‘radi;
  • mahallalarda va oilalardagi ijtimoiy-ma'naviy muhitni o‘rganib borishga qaratilgan tadbirlarini tashkillashtiradi.
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va jamoat tashkilotlari bilan hamkorlikdagi faoliyatini muvofiqlashtirish, shuningdek muammolarning bartaraf etilishi ustidan ta'sirchan jamoatchilik nazoratining izchil amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • tuman (shahar) kengashlarida, shuningdek, fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida munosib kadrlarning faoliyat ko‘rsatishlari, ularning malakasini oshirish va zamonaviy boshqaruv ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi;
  • mahalla institutining joylarda xalqning maslakdoshi va ko‘makdoshiga, «adolat tarozisi»ga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.

b) Jamiyatda o‘zaro hurmat, mehr-oqibat va hamjihatlik muhitini shakllantirishda, milliy va umuminsoniy qadriyatlarni asrab-avaylash hamda rivojlantirishda mahallalarning ahamiyati va nufuzini yanada oshirish yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlariga aholi orasida insonparvarlik va mehr-oqibat asosida yaxshi qo‘shnichilik va o‘zaro hurmat munosabatlarini shakllantirishga qaratilgan tadbirlarni belgilaydi;
  • mahallalarda ibratli milliy-diniy an'analar hamda urf-odatlarni saqlash va rivojlantirish bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshirilishini nazorat qiladi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha kengash tizimida ma'naviy-ma'rifiy targ‘ibot ishlarini yo‘lga qo‘yishni tashkil etadi, muvofiqlashtiradi va uslubiy yordamlar ko‘rsatadi;
  • «Vijdon erkinligi va diniy tashkilotlar to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasining qonunida belgilangan vazifalar ijrosini ta'minlaydi;
  • mahallalarda diniy ekstremizmga moyil bo‘lgan oilalar a'zolari va aholi o‘rtasida profilaktik ishlarini olib borishda fuqarolar yig‘inlari faoliyatini muvofiqlashtiradi va ularga amaliy, uslubiy yordamlar ko‘rsatilishini ta'minlaydi;
  • oilalarning ma'naviy asoslarini mustahkamlash, ularda ijtimoiy-ma'naviy muhitni mustahkamlash bo‘yicha tegishli choralarni ko‘radi;
  • to‘y-hasham va boshqa marosimlarni ixcham va tartibli o‘tkazish bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolar yig‘inlari tomonidan ma'rifiy tadbirlar, targ‘ibot ishlarini amalga oshirilishini nazorat qiladi va ularga uslubiy va amaliy yordam ko‘rsatilishini ta'minlaydi;

v) Yoshlarni ma'naviy boy va jismonan sog‘lom etib tarbiyalash, ularning bandligini ta'minlash, yosh avlodni mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish, aholining ehtiyojmand qatlamlarini, keksa avlod vakillarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash borasida fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va nodavlat tashkilotlari bilan o‘zaro hamkorligini mustahkamlash yo‘nalishida:

  • yoshlarni ona Vatanga muhabbat, xalqimizning ko‘p asrlik an'analariga hurmat ruhida tarbiyalash borasida joylarda amalga oshirilayotgan chora-tadbirlarning samaradorligini yanada oshirishga qaratilgan tavsiyalarning ishlab chiqilishini va uni amaliyotga tadbiq etilishini tashkil etadi;
  • umumta'lim maktablari, kasb-hunar kollejlari va akademik litseylardagi o‘quvchilarning to‘liq davomatini ta'minlash, ta'lim-tarbiya sifati ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish bo‘yicha ta'lim muassasalari bilan hamkorlikda chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillarining ijtimoiy faolligini qo‘llab-quvvatlash borasida chora-tadbirlarning samaradorligini ta'minlaydi;
  • ijtimoiy qo‘llab-quvvatlashga muhtoj bo‘lgan kam ta'minlangan oilalar, yolg‘iz keksalar, pensioner va nogironlarni aniqlash hamda ularni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha moliya va sog‘liqni saqlash organlari bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlar ishlab chiqadi va ular ijrosini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillari, shuningdek, 1941-1945 yillardagi urush qatnashchilarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash, uy-joylarini tartibga keltirish, ular holidan xabar olish tadbirlarini amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining aholi, birinchi navbatda yoshlar va xotin-qizlar bandligini ta'minlashda bandlikka ko‘maklashuvchi hududiy markazlari bilan birgalikda chora-tadbirlarni amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat organlari va fuqarolik jamiyati institutlari bilan o‘zaro hamkorligini yanada rivojlantirish tadbirlarini amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari, shuningdek fuqarolik jamiyati institutlari bilan fuqarolar yig‘inlarining ijtimoiy sherikchilik asosida o‘zaro hamkorligini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi.

g) jamoat tartibi va xavfsizligini ta'minlashda, huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olishda, fuqarolarda qonunga hurmat hissini kuchaytirishda mahallalarning bevosita ishtirokini kengaytirish yo‘nalishida:

  • mahallalarda tinchlik va osoyishtalikni ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar yig‘inlarining jamoat tartibini va jamoat xavfsizligini ta'minlashda, jumladan fuqarolarning kelishi va ketishini hisobga olishni tashkil etishda, voyaga yetmaganlar o‘rtasida nazoratsizlik hamda huquqbuzarliklar profilaktikasiga doir ishlarda va ularning huquqlarini himoya qilishda huquqni muhofaza qiluvchi organlar bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlaydi;
  • mahallalarda huquqbuzarliklarning oldini olish, fuqarolarning qonunga hurmat hissini kuchaytirish maqsadida har bir fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida huquq-tartibot organlari vakillari bilan uchrashuvlar tashkil etilishi, shuningdek, sayyor sudlar o‘tkazilishi, huquqbuzarlik va jinoyat sodir etgan shaxslar bilan keng jamoatchilik ishtirokida muhokama yig‘ilishlarini o‘tkazilishini tashkillashtirishga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning jamiyatda amalga oshirilayotgan islohotlarga daxldorlik hissini oshirishda tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari tomonidan jamoatchilik nazoratini olib borish bo‘yicha vazifalar ko‘lamini yanada kengaytirish choralarini belgilaydi, amalga oshirilgan ishlarni tahlil qiladi.

d) fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari huquq va qonuniy manfaatlarini himoya qilishning hamda ular faoliyatini muvofiqlashtirishning samarali mexanizmlarini joriy etish, mahalla tizimida yagona huquqni qo‘llash amaliyotini ta'minlash yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlarining mushtarak manfaatlarini ifoda etadigan uyushmaga birlashish huquqlarini ro‘yobga chiqarish ishlarini tashkil etadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatidagi muammolarni kompleks o‘rganish va tizimli hal qilish choralarini ko‘rish, ularning faoliyatini takomillashtirish yuzasidan asoslantirilgan takliflar hamda ta'sirchan mexanizmlarni ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • fuqarolar yig‘inlarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash, ularni zamonaviy binolar bilan ta'minlanishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining ilg‘or tajribalarini ommalashtirish, ular tomonidan ishlab chiqilgan istiqbolli loyihalarni amalga oshirishda ko‘maklashishga qaratilgan chora-tadbirlarni tashkil etadi;
  • viloyatda amalga oshirilayotgan ijtimoiy-siyosiy va ijtimoiy-iqtisodiy islohotlar, qabul qilinayotgan qonun hujjatlarining mazmun-mohiyati va ahamiyatini keng jamoatchilik e'tiboriga yetkazishni ta'minlaydi;
  • fuqarolarning ijtimoiy faolligini oshirishda mahalla institutining ahamiyati va rolini kuchaytirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi va amalga oshiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining mahalliy ahamiyatga molik masalalarni samarali hal qilishdagi rolini oshirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.


Mo
09:00 - 12:00
Tu
09:00 - 12:00
We
09:00 - 12:00
Th
09:00 - 12:00
Fr
09:00 - 12:00
Sa
Su
Register for the reception
Irkin Zubaydullaev

Irkin Zubaydullaev

Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Samarqand viloyat kengashi raisining keksalar va faxriylar ishlari bo‘yicha o‘rinbosari
Phone:
(0-366) 210-17-97
Fax:
(0-366) 210-18-07

O‘zbekiston Respublikasining Konstitusiyasi, normativ huquqiy xujjatlar va Nizomga rioya etgan holda faoliyat yo‘nalishidan kelib chiqib, mazkur qonunchilik normalarning ijrosini ta'minlaydi;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror va farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligining qaror va farmoyishlari hamda yig‘ilish bayonlari, viloyat kengashi boshqaruvning qaror, farmoyish, buyruq va yig‘ilish bayonlari ijrosini ta'minlaydi;

viloyat kengashi ijro apparatining fuqarolar yig‘inlarida keksalar va fahriylar bilan ishlarni muvofiqlashtirish bo‘limiga rahbarlik qiladi;

tuman (shahar) kengashlari  raislarining keksalar va faxriylar ishlari bo‘yicha o‘rinbosarlari, fuqarolar yig‘ini raisining o‘rinbosari – keksalar va faxriylar ishlari bo‘yicha maslahatchilari faoliyatini muvofiqlashtiradi hamda rahbarlik qiladi;

fuqarolar yig‘inlarining ekologiya va tabiatni muhofaza qilish, obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish bo‘yicha va jamoatchilik nazorati va iste'molchilarning huquqlarini himoya qilish bo‘yicha komissiyalari faoliyatiga rahbarlik qiladi hamda muvofiqlashtiradi;

fuqarolar yig‘inlari huzuridagi «Nuroniylar jamoatchilik kengashlari» faoliyatini muvofiqlashtiradi;

viloyat kengashi tuzilmalarida O‘zbekiston Respublikasining qonun hujjatlari, viloyat kengashi qarorlari ijrosi yuzasidan axborot almashuvi va nazorat ishlarini amalga oshirishni takomillashtirishning uslubiy asoslarini yaratish va amaliyotga joriy qilishni ta'minlaydi;

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti hamda Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligi  yig‘ilishlari bayonlarida belgilangan faoliyat yo‘nalishlariga oid bandlar ijrosini ta'minlaydi;

viloyat kengashining yillik ish rejasi, Davlat dasturida faoliyat yo‘nalishiga doir belgilangan bandlar ijrosini ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlarni ishlab chiqishda hamda amalga oshirilishini tashkillashtirishda ishtirok etadi;

viloyat kengashi Nizomiga qat'iy rioya etgan holda tasdiqlangan vazifalar taqsimoti ijrosini nazoratni amalga oshiradi;

Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligining yo‘nalishlar bo‘yicha yig‘ilishlar yuzasidan o‘tkaziladigan selektor va majlislariga ma'lumot tayyorlaydi;

har chorakda viloyat kengashi ish rejasiga asosan faoliyat yo‘nalishiga doir hisobotlar tayyorlanishini ta'minlaydi, har oyda Davlat dasturi tadbirlarining bajarilishi yuzasidan hududiy bo‘limlar hisobotlari asosida viloyat hokimligi hamda respublika kengashiga ma'lumot taqdim etib borilishini ta'minlaydi;

faoliyat yo‘nalishiga doir axborot-tahlil ishlarini amalga oshirish uchun viloyat va tuman (shahar) kengashlari  faoliyatining asosiy yo‘nalishlari bo‘yicha tahliliy, statistik va boshqa materiallarning tizimlashtirilgan ma'lumotlar bankini tashkil etadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha viloyat va tuman (shahar)lar kengashlari hamda fuqarolar yig‘inlari faoliyatini tahlil qilinishini va ular faoliyatini takomillashtirishga qaratilgan tavsiyalar ishlab chiqilishini ta'minlaydi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolar yig‘inlari faoliyatining doimiy-uzviy bog‘liqligini ta'minlaydi, ish natijalarini tegishli idoralar, komissiyalar va viloyat kengashi yig‘ilishlariga kiritib boradi, ilg‘or ish tajribalarni ommalashtirish ishlarini tashkil etadi;

mahallalarda tomorqa imkoniyatlaridan foydalanish, dehqonchilik mahsulotlarini yetishtirish, chorva mollari, parrandachilikni rivojlantirish ishlarini tashkillashtirish, monitoringini yo‘lga qo‘yishda fuqarolar yig‘inlariga ko‘maklashadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari xodimlari hamda fuqarolar yig‘inlari xodimlarining bilimi, malakasi, saviyasini oshirish, ularda zamonaviy boshqaruv ko‘nikmalarini shakllantirishda ilg‘or usullar asosida o‘quv jarayonlarini tashkil etadi va uslubiy yordamlar ko‘rsatadi hamda monitoring ishlarini yo‘lga qo‘yadi;

sohaga doir uslubiy, ma'naviy-ma'rifiy adabiyotlarni chiqarishga mas'ul hisoblanadi;

faoliyat yo‘nalishi bo‘yicha ma'sul xodimlarga xizmat vazifalarini taqsimlab beradi;

konferensiyalar, seminarlar, viloyat kengashi va boshqa yig‘ilishlarga ma'lumotlar kiritadi;

faoliyat yo‘nalishiga doir masalalar bo‘yicha viloyat va tuman (shahar) kengashlari Nizomlarida belgilangan maqsad va vazifalarning to‘laqonli bajarilishini, yillik ish rejasida nazarda tutilgan chora-tadbirlarning o‘z vaqtida va samarali ijrosini ta'minlashga qaratilgan monitoringini yuritadi.

o‘z xizmat vazifalarini talab darajasida bajarmayotgan xodimlarga nisbatan intizomiy jazo chorasini qo‘llash bo‘yicha viloyat kengashi boshqaruvi raisiga taklif kiritadi;

faoliyat yo‘nalishidan kelib chiqib tuman (shahar) kengashlari  xodimlari faoliyatini muvofiqlashtiradi, tegishli axborot, ma'lumot va hisobotlar tayyorlanishini tashkillashtiradi;

Viloyat kengashi va mahallalar tomonidan milliy va umuminsoniy qadriyatlarni asrab-avaylash borasidagi tizimli ishlarni ommaviy axborot vositalarida muntazam ravishda yoritib borishda ishtirok etadi;

Viloyat kengashi hamda mahallalarning davlat va jamoat tashkilotlari bilan yoshlarni ma'naviy boy va jismonan sog‘lom etib tarbiyalash, ularning bandligini ta'minlash, yosh avlodni mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish, aholining ehtiyojmand qatlamlarini, keksa avlod vakillarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash borasidagi ijtimoiy sheriklik asosidagi hamkorligini ta'minlashda ishtirok etadi, ushbu hamkorlikni ommaviy axborot vositalarida yoritilishini ta'minlaydi;

bosma, elektron ommaviy axborot vositalari va teleradio kanallari orqali yoritilishini tashkil etadi jamoat tartibi va xavfsizligini ta'minlashda, huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olishda, fuqarolarda qonunga hurmat hissini kuchaytirishda mahallalarning ilg‘or tajribalarini Kengashning rasmiy veb-saytiga, «Mahalla» gazetasi, «Mahalla ko‘zgusi» ilmiy-ommabop jurnali hamda viloyatmizdagi bosma ommaviy axborot vositalari, televideniye va radio orqali muntazam ravishda yoritib borish ishlarida ishtirok etadi;

jamoat tartibi va xavfsizligini ta'minlashda, huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olishda huquq-tartibot idoralari xodimlari bilan hamkorligini mustahkamlash, bu boradagi ilg‘or tajribalarni keng yoritib borilishini tashkillashtiradi;

ommaviy axborot vositalarida mahallalar faoliyatiga oid masalalarni tahlil etadi va haftalik ma'lumotlarni (dayjest) tayyorlashni tashkil etadi;

yuridik va jismoniy shaxslarning xat va murojaatlarini o‘rganib, tahlil qiladi, ularga javob yo‘llaydi va fuqarolarni qabul qiladi;

viloyat kengashi raisining birinchi o‘rinbosari buyrug‘iga binoan tegishli tuman (shahar) kengashlari ning ijro apparati faoliyatiga umumiy kuratorlikni hamda boshqa vazifalarni amalga oshiradi.

qonunchilikda nazarda tutilgan boshqa vazifalarni amalga oshiradi.

a) fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining jamiyatdagi o‘rni va rolini kuchaytirish, ularni joylarda xalqning chinakam maslakdoshi va ko‘makdoshiga aylantirish yo‘nalishida:

  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • mahall institutini aholiga eng yaqin va xalqchil tuzilmaga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni ko‘radi;
  • mahallalarda va oilalardagi ijtimoiy-ma'naviy muhitni o‘rganib borishga qaratilgan tadbirlarini tashkillashtiradi.
  • Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va jamoat tashkilotlari bilan hamkorlikdagi faoliyatini muvofiqlashtirish, shuningdek muammolarning bartaraf etilishi ustidan ta'sirchan jamoatchilik nazoratining izchil amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • tuman (shahar) kengashlarida, shuningdek, fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida munosib kadrlarning faoliyat ko‘rsatishlari, ularning malakasini oshirish va zamonaviy boshqaruv ko‘nikmalarini shakllantirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi;
  • mahalla institutining joylarda xalqning maslakdoshi va ko‘makdoshiga, «adolat tarozisi»ga aylantirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.

b) Jamiyatda o‘zaro hurmat, mehr-oqibat va hamjihatlik muhitini shakllantirishda, milliy va umuminsoniy qadriyatlarni asrab-avaylash hamda rivojlantirishda mahallalarning ahamiyati va nufuzini yanada oshirish yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlariga aholi orasida insonparvarlik va mehr-oqibat asosida yaxshi qo‘shnichilik va o‘zaro hurmat munosabatlarini shakllantirishga qaratilgan tadbirlarni belgilaydi;
  • mahallalarda ibratli milliy-diniy an'analar hamda urf-odatlarni saqlash va rivojlantirish bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshirilishini nazorat qiladi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Kengash tizimida ma'naviy-ma'rifiy targ‘ibot ishlarini yo‘lga qo‘yishni tashkil etadi, muvofiqlashtiradi va uslubiy yordamlar ko‘rsatadi;
  • «Vijdon erkinligi va diniy tashkilotlar to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasining qonunida belgilangan vazifalar ijrosini ta'minlaydi;
  • mahallalarda diniy ekstremizmga moyil bo‘lgan oilalar a'zolari va aholi o‘rtasida profilaktik ishlarini olib borishda fuqarolar yig‘inlari faoliyatini muvofiqlashtiradi va ularga amaliy, uslubiy yordamlar ko‘rsatilishini ta'minlaydi;
  • oilalarning ma'naviy asoslarini mustahkamlash, ularda ijtimoiy-ma'naviy muhitni mustahkamlash bo‘yicha tegishli choralarni ko‘radi;
  • to‘y-hasham va boshqa marosimlarni ixcham va tartibli o‘tkazish bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolar yig‘inlari tomonidan ma'rifiy tadbirlar, targ‘ibot ishlarini amalga oshirilishini nazorat qiladi va ularga uslubiy va amaliy yordam ko‘rsatilishini ta'minlaydi;

v) Yoshlarni ma'naviy boy va jismonan sog‘lom etib tarbiyalash, ularning bandligini ta'minlash, yosh avlodni mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish, aholining ehtiyojmand qatlamlarini, keksa avlod vakillarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash borasida fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat va nodavlat tashkilotlari bilan o‘zaro hamkorligini mustahkamlash yo‘nalishida:

  • yoshlarni ona Vatanga muhabbat, xalqimizning ko‘p asrlik an'analariga hurmat ruhida tarbiyalash borasida joylarda amalga oshirilayotgan chora-tadbirlarning samaradorligini yanada oshirishga qaratilgan tavsiyalarning ishlab chiqilishini va uni amaliyotga tadbiq etilishini tashkil etadi;
  • umumta'lim maktablari, kasb-hunar kollejlari va akademik litseylardagi o‘quvchilarning to‘liq davomatini ta'minlash, ta'lim-tarbiya sifati ustidan jamoatchilik nazoratini amalga oshirish bo‘yicha ta'lim muassasalari bilan hamkorlikda chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillarining ijtimoiy faolligini qo‘llab-quvvatlash borasida chora-tadbirlarning samaradorligini ta'minlaydi;
  • ijtimoiy qo‘llab-quvvatlashga muhtoj bo‘lgan kam ta'minlangan 
  • oilalar, yolg‘iz keksalar, pensioner va nogironlarni aniqlash hamda ularni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash bo‘yicha moliya va sog‘liqni saqlash organlari bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlar ishlab chiqadi va ular ijrosini ta'minlaydi;
  • keksa avlod vakillari, shuningdek, 1941-1945 yillardagi urush qatnashchilarini ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash, uy-joylarini tartibga keltirish, ular holidan xabar olish tadbirlarini amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining aholi, birinchi navbatda yoshlar va xotin-qizlar bandligini ta'minlashda bandlikka ko‘maklashuvchi tuman (shahar) markazlari bilan birgalikda chora-tadbirlarni amalga oshirilishiga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarining davlat organlari va fuqarolik jamiyati institutlari bilan o‘zaro hamkorligini yanada rivojlantirish tadbirlarini amalga oshirilishini ta'minlaydi;
  • davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari, shuningdek fuqarolik jamiyati institutlari bilan fuqarolar yig‘inlarining ijtimoiy sherikchilik asosida o‘zaro hamkorligini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqilishini va amalga oshirilishini ta'minlaydi.

g) jamoat tartibi va xavfsizligini ta'minlashda, huquqbuzarliklarning barvaqt oldini olishda, fuqarolarda qonunga hurmat hissini kuchaytirishda mahallalarning bevosita ishtirokini kengaytirish yo‘nalishida:

  • mahallalarda tinchlik va osoyishtalikni ta'minlashga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar yig‘inlarining jamoat tartibini va jamoat xavfsizligini ta'minlashda, jumladan fuqarolarning kelishi va ketishini hisobga olishni tashkil etishda, voyaga yetmaganlar o‘rtasida nazoratsizlik hamda huquqbuzarliklar profilaktikasiga doir ishlarda va ularning huquqlarini himoya qilishda huquqni muhofaza qiluvchi organlar bilan o‘zaro hamkorligini ta'minlaydi;
  • mahallalarda huquqbuzarliklarning oldini olish, fuqarolarning qonunga hurmat hissini kuchaytirish maqsadida har bir fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlarida huquq-tartibot organlari vakillari bilan uchrashuvlar tashkil etilishi, shuningdek, sayyor sudlar o‘tkazilishi, huquqbuzarlik va jinoyat sodir etgan shaxslar bilan keng jamoatchilik ishtirokida muhokama yig‘ilishlarini o‘tkazilishini tashkillashtirishga ko‘maklashadi;
  • fuqarolarning jamiyatda amalga oshirilayotgan islohotlarga daxldorlik hissini oshirishda tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari tomonidan jamoatchilik nazoratini olib borish bo‘yicha vazifalar ko‘lamini yanada kengaytirish choralarini belgilaydi, amalga oshirilgan ishlarni tahlil qiladi.

d) fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari huquq va qonuniy manfaatlarini himoya qilishning hamda ular faoliyatini muvofiqlashtirishning samarali mexanizmlarini joriy etish, mahalla tizimida yagona huquqni qo‘llash amaliyotini ta'minlash yo‘nalishida:

  • fuqarolar yig‘inlarining mushtarak manfaatlarini ifoda etadigan uyushmaga birlashish huquqlarini ro‘yobga chiqarish ishlarini tashkil etadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatidagi muammolarni kompleks o‘rganish va tizimli hal qilish choralarini ko‘rish, ularning faoliyatini takomillashtirish yuzasidan asoslantirilgan takliflar hamda ta'sirchan mexanizmlarni ishlab chiqilishini ta'minlaydi;
  • fuqarolar yig‘inlarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash, ularni zamonaviy binolar bilan ta'minlanishini tashkillashtiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining ilg‘or tajribalarini ommalashtirish, ular tomonidan ishlab chiqilgan istiqbolli loyihalarni amalga oshirishda ko‘maklashishga qaratilgan chora-tadbirlarni tashkil etadi;
  • respublikatda amalga oshirilayotgan ijtimoiy-siyosiy va ijtimoiy-iqtisodiy islohotlar, qabul qilinayotgan qonun hujjatlarining mazmun-mohiyati va ahamiyatini keng jamoatchilik e'tiboriga yetkazishni ta'minlaydi;
  • fuqarolarning ijtimoiy faolligini oshirishda mahalla institutining ahamiyati va rolini kuchaytirishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilaydi va amalga oshiradi;
  • fuqarolar o‘zini o‘zi boshqarish organlarining mahalliy ahamiyatga molik masalalarni samarali hal qilishdagi rolini oshirishga qaratilgan chora-tadbirlarning amalga oshirilishini ta'minlaydi.


Mo
09:00 - 12:00
Tu
09:00 - 12:00
We
09:00 - 12:00
Th
09:00 - 12:00
Fr
09:00 - 12:00
Sa
Su
Register for the reception
Qo‘ziboyev Abdusami Sharipovich

Qo‘ziboyev Abdusami Sharipovich

Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha Samarqand viloyat kengashi tashkiliy-uslubiy sho‘basi mudiri
Phone:
(0-366) 210-17-96
Fax:
(0-366) 210-18-07

O‘zbekiston Respublikasining Konstitusiyasi, normativ huquqiy xujjatlar va Nizomga rioya etgan holda faoliyat yo‘nalishidan kelib chiqib, mazkur qonunchilik normalarning ijrosini ta'minlaydi;

  • O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining farmon, qaror va farmoyishlari, Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligining qaror va farmoyishlari hamda yig‘ilish bayonlari, viloyat kengashi boshqaruvning qaror, farmoyish, buyruq va yig‘ilish bayonlari ijrosini yuzasidan axborot almashuvi va nazorat ishlarini takomillashtirishning uslubiy asoslarini yaratish va amalga joriy qilishni ta'minlaydi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirsh bo‘yicha viloyat kengashining yig‘ilish bayonlarini yuritadi;
  • viloyat kengashining yillik ish rejasi, Davlat dasturini amalga oshirishga qaratilgan tadbirlarni tuzishda ishtirok etadi;
  • har chorakda viloyat kengashi ish rejasiga asosan hisobotlar tayyorlash, har oyda Davlat dasturi tadbirlarining bajarilishi yuzasidan tuman (shahar) kengashlari hisobotlari asosida viloyat hokimligi, respublika boshqaruviga ma'lumot berib boradi;
  • viloyat, tuman (shahar) kengashlarida ish yuritish tizimini ishlab chiqadi va amaliyotga tadbiq etadi, fuqarolar yig‘inlarida ish yuritish, hujjatlar bilan ishlash, ijro intizomi nazoratini ta'minlashda ko‘maklashadi, o‘zaro faoliyatlarni muvofiqlashtirish va namunali ish natijalarini amalda qo‘llash bo‘yicha takliflar kiritadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha tuman (shahar) kengashlari faoliyatini tashkil etish, kengash ijro apparatida ish yuritish, hujjatlarni saqlash bilan bog‘liq chora-tadbirlarni amalga oshiradi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha viloyat, tuman (shahar) kengashlari majlislariga tayyorgarlik ko‘rish va tashkiliy-texnik jihatdan ta'minlash ishlarini amalga oshiradi;
  • viloyat kengashi faoliyati uchun zarur barcha hujjatlarni (tahliliy ma'lumotlar, jadvallar va h. k.) shakllantiradi;
  • viloyat kengashi hamda kengash ijro apparati yig‘ilishlarda berilgan vazifalarning bajarilishini nazorat qiladi;
  • O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti saylovi bo‘yicha, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga, xalq deputatlari viloyat, tuman va shahar Kengashlariga saylovlarni o‘tkazishda tuman (shahar) kengashlari  va fuqarolar yig‘inlariga ko‘maklashadi hamda mazkur yo‘nalishda ular faoliyatni muvofiqlashtiradi;
  • fuqarolar yig‘inlari raislari va ularning maslahatchilari saylovlarini tashkil etish va o‘tkazish bo‘yicha tashkiliy va uslubiy yordam ko‘rsatadi, monitoringini yuritadi hamda mazkur yo‘nalishda tuman (shahar) kengashlari  faoliyatini muvofiqlashtiradi;
  • viloyat, tuman (shahar) kengashlari ijro apparati xodimlari xizmat vazifalari taqsimotini ishlab chiqishda ishtirok etadi va joylarga yetkazishni tashkil etadi;
  • tuman (shahar) kengashlari ijro apparatlari faoliyatini muvofiqlashtiradi;
  • tuman (shahar)lar kengashlarida konferensiyalar, seminarlar va boshqa yig‘ilishlarni tashkil etilishini nazorat qiladi;
  • fuqarolar yig‘inlari manfaatlarini qonun asosida himoya qiladi, ular tomonidan ishlab chiqilgan istiqbolli g‘oyalar va loyihalarni amalga oshirishda ko‘maklashadi;
  • fuqarolar yig‘inlarining Jamoatchilik nazorati va iste'molchilarning huquqlarini himoya qilish komissiyasi faoliyatini tashkil etishga doir tavsiyalar ishlab chiqadi, komissiya faoliyatiga amaliy, uslubiy ko‘maklashadi, komissiya faoliyatiga oid tegishli axborot, ma'lumot va hisobotlar, statistik ma'lumotlar tayyorlaydi, komissiya faoliyatini muvofiqlashtirad;
  • fuqarolar yig‘inlari xodimlari va jamoatchilik komissiyalari a'zolarining kasbiy mahorati, estetik fazilatlarini yanada yuksaltirish yuzasidan tavsiyalar ishlab chiqadi, fuqarolar yig‘inlari, tuman (shahar) kengashlari ijro apparati xodimlarining odob-axloq qoidalariga amal qilishi, mahalla institutining jamiyatda tutgan o‘rinini yanada mustahkamlash, tizimda faoliyat yuritayotgan xodimlar obro‘siga putur yetmasligini oldini olishga qaratilgan tadbirlarni belgilaydi;
  • Vazirlar Mahkamasi hamda viloyat hokimligining yo‘nalishlar bo‘yicha yig‘ilishlar yuzasidan o‘tkaziladigan selektor va majlislarga ma'lumot tayyorlaydi;
  • fuqarolar yig‘inlari xodimlariga nisbatan intizomiy jazo choralarini qo‘llash to‘g‘risidagi takliflarni viloyat, tuman (shahar) kengashlarida ko‘rib chiqish uchun kiritadi;
  • fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlar ijro etilishi monitoringini olib boradi va ularni yanada takomillashtirish yuzasidan takliflar tayyorlaydi;
  • sohaga doir uslubiy adabiyotlarni tayyorlashda ishtirok etadi;
  • o‘z yo‘nalishi bo‘yicha tegishli xat, ariza va shikoyatlarni joylarga chiqib o‘rganishni tashkil etadi;
  • tuman (shahar) kengashlarining rahbar lavozimlariga ko‘rsatilgan nomzodning hujjatlarini o‘rganadi, viloyat kengashi raisining birinchi o‘rinbosari tomonidan o‘tkaziladigan suhbatga tayyorlaydi, nomzodning hujjatlarini tayyorlab respublika kengashiga taqdim etadi;
  • tuman (shahar) kengashlari ijro apparatiga tavsiya etilayotgan lavozimlarga ko‘rsatilgan nomzodlarning hujjatlarini o‘rganadi, viloyat kengashi raisining birinchi o‘rinbosari tomonidan o‘tkaziladigan suhbatga tayyorlaydi;
  • viloyat, tuman (shahar) kengashlari xodimlariga zahira shakllantiradi;
  • davlat mukofotlariga tavsiya qilingan nomzodlarning hujjatlarini sifatli tayyorlanishini ta'minlaydi. Hujjatlar loyihasini viloyat kengashi boshqaruvi raisiga kiritadi;
  • viloyat kengashi ijro apparati xodimlarining xizmat vazifalari taqsimotini ishlab chiqishda ishtirok etadi;
  • viloyat, tuman (shahar) kengashlari ijro apparati xodimlari uchun shaxsiy guvohnomalarni tayyorlash va ularni rasmiylashtirishni tashkil etadi;
  • yuridik va jismoniy shaxslarning xat va murojaatlarini o‘rganib, tahlil qiladi, ularga javob yo‘llaydi va fuqarolarni qabul qiladi;
  • yo‘nalishi bo‘yicha biriktirilgan mutaxassislarga xizmat vazifalarini taqsimlab beradi;
  • viloyat kengashi raisining birinchi o‘rinbosari buyrug‘iga binoan tegishli tuman (shahar) kengashlariga umumiy kuratorlikni amalga oshiradi;
  • Qonunchilikda nazarda tutilgan boshqa vazifalarni amalga oshiradi.


Mo
09:00 - 12:00
Tu
09:00 - 12:00
We
09:00 - 12:00
Th
09:00 - 12:00
Fr
09:00 - 12:00
Sa
Su
Register for the reception
Келдияров Парвозбек Тўлқинович

Келдияров Парвозбек Тўлқинович

Фуқароларнинг ўзини ўзи бошқариш органлари фаолиятини мувофиқлаштириш бўйича Самарқанд вилоят кенгашининг Ахборот коммуникатция технологияларини жорий этиш ва ривожлантириш гуруҳи раҳбари
Phone:
(0-366) 210-18-06
Fax:
(0-366) 210-18-07
E-mail: akt@sq.rmk.uz

Information not available

Mo
09:00 - 12:00
Tu
09:00 - 12:00
We
09:00 - 12:00
Th
09:00 - 12:00
Fr
09:00 - 12:00
Sa
Su
Register for the reception

Vote

Do you like our site?
Click to listen highlighted text! Powered by GSpeech